Тендер


Місяць тому наша компанія оголосила тендер на розробку нового сайту. Увесь цей період експертна комісія проглядала та відбирала достойні студії та кандидатури. Склалося таке враження, що ця сфера бізнесу в нашій країні кульгавіє на дві ноги і щодо сервісу, і щодо ведення комунікацій з потенційними клієнтами, я не кажу вже про сумнівні пропозиції та якість роботи.

Брифи, що їх надіслало більшість компаній, за змістом та кількістю питань навряд чи дають розуміння про специфіку бізнесу клієнта, хоча це має бути основним. Особисто мене здивувала відсутність питання про цінності компанії. Що дає такий бриф? За словами більшості менеджерів веб-студій – розуміння вартості робіт :) . Але ж, шановні, кожен професіонал знає, що головне не ціна питання, а якість, репутація та результат.

Словом, довелося розсилати власноруч розроблений бриф з прописаною метою, цілями, особливостями та цінностями компанії. Після цього почалося найцікавіше. Ми отримували дзвінки з різних куточків світу, з пропозиціями та критикою існуючого сайту, і нуль дзвінків з України. Печально, але факт.

Звісно, зручніше працювати з українськими фахівцями, якось рідніше, здається, що «свій» зрозуміє краще. Але різні поняття про головні засади ведення бізнесу, про моральні, людські цінності, утворює прірву між багатьма українськими компаніями. Приємно, коли зустрічаються українські студії, для яких надійність, якість, ефективність є такою ж основою роботи, як і для компанії «Аплінк».

Запись опубликована в рубрике Статьи о деятельности компании с метками , , . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>